Бюро перекладів Glebov
03049, м. Київ, вул. Брюллова 12, оф. 5
office@glebov.com.ua

Переклад рекламних текстів та реклами

Бюро перекладів "Glebov" пропонує якісні переклади рекламних текстів та маркетингових матеріалів: досліджень, рекомендацій з просування товару, маркетингових планів та бізнес-планів, прес-релізів, анонсів, каталогів та багато іншого. Ми тісно співпрацюємо з маркетингови відділами та знайомі зі спеціальною термінологією. Якщо Ви вирішили замовити переклад у бюро перекладів "Glebov", то можете бути впевнені у високій якості.

Переклад реклами, маркетингових планів, досліджень, рекомендацій з просування товару, маркетингових планів та бізнес-планів, прес-релізів, анонсів, каталогів з англійської мови та на англійську мову, з німецької мови та на німецьку мову, з італійської мови та на італійську мову, з іспанської мови та на іспанську мову, з польської мови та на польську мову, з французької мови та на французьку мову, з російської мови та на російську мову, зі словацької мови та на словацьку мову, з турецької мови та на турецьку мову.

Аби отримати якісний переклад рекламних текстів необхідно розуміти принцип організації текстів рекламних роликів, слоганів, каталогів і т.д. Текст реклами можна віднести до інструктивних текстів. При цьому основна мета рекламного тексту - спровокувати реакцію або ж змусити людину скоїти яку-небудь дію шляхом переконання або ж пропозиції спробувати що-небудь. Під час перекладу рекламних текстів перекладач повинен приймати до уваги цілий ряд лінгвістичних та культурологічних особливостей: синтаксичних, семантичних, а також міжконтекстуальних.

Основні моменти, які необхідно врахувати, виконуючи переклад реклами: простота структури, короткі речення, умовність стилю, а також туманність образів. Поверхневий характер рекламних текстів може створити труднощі для будь-якого перекладача. Для отримання якісного перекладу необхідно пам'ятати:  будь-який рекламний текст націлений на те, аби вразити  читача (слухача) за рахунок незвичайності мовних оборотів. Під час перекладу у першу чергу необхідно фокусуватися на повідомленні, а не на формі повідомлення. Адже індустрія реклами втягнута у нескінченну битву з привертання уваги замовників, коли усіх необхідно вразити, при цьому усі писані та неписані правила щодо структурування тексту можуть зводитися до нуля, а можуть навпаки прийматися до уваги.

У першу чергу перекладач, що працює з рекламним текстом, повинен звернути увагу на мову спілкування. Хоча багато рекламних послань містять дуже мало або практично не містять вербальної інформації, спираючись на візуальне повідомлення ілюстрацій або ж на розумові асоціації, що виникають у мозку під час перегляду зображення. Під час перекладу реклами необхідно враховувати культурні аспекти та час від час на основі цього перекладач повинен передавати невербальне повідомлення за допомогою вербальних засобів та завжди необхідно пам'ятати про культурологічні нюанси країни, у якій будуть використовувати перекладений рекламний текст.

Іноді недбале ставлення до перекладу короткої рекламної фрази або просто назви товару приводило до краху під час освоєння нового ринку. Наприклад, у країнах, де розмовляють арабською мовою, необхідно буде обов'язково змінити порядок картинок, бо читають араби справа наліво.  Але й сам логотип необхідно буде уважно проаналізувати. Наприклад, у червні 1997 року компанія Nike змушена була вилучити з продажу більше 38 тис. пар кросівок. Стилізований напис дуже сильно нагадував ім'я бога арабською мовою - "Аллах". Несолодко прийшлося й компанії  «Colgate», коли вони просували свої товари на ринках Південної Америки: іспанською мовою «Colgate» позначає "піди повісься".
Дісталося й виробникам напоїв. На початку роботи на ринку Китаю назву Coca-Cola читали як «Kekoukela», що можна перекласти "Піди укуси пуголовка" або "Кобила набита воском" - варіанти перекладу залежать від діалекту. Після цього компанія дослідила приблизно 40 000 мовних одиниць, щоб знайти вірний фонетичний еквівалент  – «kokoukole». Нове слово перекладається як "щастя у роті". Подібний переклад  вартий поваги. Усі пам'ятають слоган Pepsi про покоління, у тому ж Китаї його переклали як «Pepsi підніме Ваших родичів з могили». А ось безневинну фразу виробника напоїв  Schweppes «Тонік Schweppes», переклали на італійську як «Вода з унітазу Schweppes».

Виробники машин теж "прославилися" своїми перекладацькими ляпами. Наприклад, General Motors зазнала повного фіаско намагаючись просунути на ринку Центральної та Південної Америки машину під назвою Nova. Іспанською мовою "No va" позначає "не їде". Компанія Ford Motor впровадила на ринку мікролітражку Pinto у 1971 році. Компанія не могла зрозуміти, чому не могла збільшити продажі у Бразилії, поки не дізналися, що це сленгове слово, яке використовують для назви чоловічих геніталій. А у Белігії слоган «Every car has a high quality body» переклали як «У кожній машині є свій високоякісний труп».

Хоча приклади, які описано вище - справи давно  минулих днів й зараз жоден поважаючий себе маркетолог не почне міжнародну компанію без консультації зі спеціалістом-філологом, а також без консультації зі спеціалістом з питань культури. До вибору перекладача для перекладу рекламних текстів необхідно підходити акуратно та ретельно. Аби отримати якісний переклад реклами необхідно за допомогою засобів іншої мови передати не слова, а настрій або дух, що їх створює оригінал. У рекламі ніколи не перекладають слова, у рекламі перекладають емоції. Не дивлячись на глобалізацію культурні цінності у кожній окремо взятій країні залишаються стабільними й саме перекладач може надати значну допомогу під час розробки того чи іншого рекламного слогана чи компанії, бо саме перекладач володіє детальними та глибокими знаннями культури та змін у культурологічному сприйнятті під час роботи зі своїми мовними парами.

Технічний переклад

Технічний переклад текстів інструкцій, мануалів, технічних описів та паспортів, креслень та інших документів.

Медичний переклад

Медичний переклад на всі мови: історії хвороб, медичних довідок, описів лікарських засобів та досліджень.

Юридичний переклад

Юридичний переклад документів різноманітного юридично-правового характеру для юридичних та фізичних осіб у розумні терміни.

Переклад фінансових документів

Фінансовий переклад документів бухгалтерського обліку, аудиторських звітів та іншої схожої документації.

Переклад маркетингових матеріалів

Переклад маркетингових матеріалів, рекламних слоганів та роликів, переклад каталогів та рекламних брошур, переклад різноманітних рекламних матеріалів.

Переклад сайтів

Переклад сайтів та локалізація програмного забезпечення, обробка текстів відповідно до програмних вимог замовника.

Терміновий переклад

Професійний терміновий переклад текстів та документів можна замовити у бюро перекладів Glebov: найоптимальніши терміни.

Редагування перекладів

У нас Ви можете відредагувати готовий переклад, скориставшись послугами професійних перекладачів.

Вичитування носієм мови

Переклад та вичитування носієм мови для забезпечення максимальної якості перекладеного матеріалу.

Переклад відеофайлів

Переклад відео та аудіофайлів з адаптацією перекладеного тексту для подальшої озвучки.